среда, 27 августа 2008 г.

план

Досить довго я не дуже замислювався про важливість планерування і взагалі описи глобальних цілей. Потім я зрозумів, що короткострокове планерування позбавляє мене від головного болю, а середньострокове - дає деяку упевненість в майбутньому, засновану на планах, знаннях, уміннях і розрахунках. Я був всім задоволений, поки не усвідомив, що не дивлячись на те, що ці плани можуть бути вірними, а розрахунки точними, я мимо своїх цілей пролікую. А все чому?

А як взагалі можна попасти в те, що навіть не позначив толком? І навіть якщо цілі такі яскраві в уяві, що це вистачає без їх фіксації, то виникає друга проблема: вирішення кратко- і середньострокових завдань може легко відвести убік, навіть якщо всі вони будуть фантастично успішними. Не бачивши великих цілей, вибирати-то я буду і ті завдання, які зовсім не ведуть до них. Докладаючи зусилля до рішення, я можу збитися убік, і добре, якщо недалеко: деякі з дрібніших планів можуть відвести далеко убік і розставити перешкоди на дорозі.

Тому дуже поважно на початку складати глобальні плани, думати про те, чого хочеш досягти в житті взагалі, а вже потім приступати до завдань менш масштабних: ось тоді вже точно буде відомо, що можна ігнорувати, а що варто робити з блиском.

Звичайно мрії і уявлення про цілі життя можуть мінятися з часом, але бачивши мету, ви точно зробите більше. Тому обов'язково зафіксуйте великі цілі, а вже потім пишіть картину вашого щастя дрібними і середніми мазаннями різних завдань і планів.

Комментариев нет: